جنایت تروریستی کرمان، بیانگر اوج رذالت، درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است

روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش با صدور بیانیه‌ای جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَجَزَاءُ سَيِّئَةٍ سَيِّئَةٌ مِثْلُهَا فَمَنْ عَفَا وَأَصْلَحَ فَأَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الظَّالِمِينَ

جنایت تروریستی کرمان، بیانگر اوج رذالت، درماندگی و حقارت صحنه‌گردانان اصلی آن‌ است که به خیال باطل خود می‌توانند با این جنایت ها مردم را از مسیر انقلاب اسلامی خارج و نسبت به ارزش های انقلابی بی تفاوت کنند.

خون شهدای این جنایت تروریستی، باعث ایجاد وحدت، اتحاد و عزم مستحکم ملت ایران برای پاسداری از ارزش های این انقلاب خواهد شد.

جنابت تلخ و دردناک تروریستیِ کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از مردم شریف و دانش آموزان بی گناه و مظلوم ایران اسلامی شد دل هر انسان آزاده و جوانمردی را به درد می آورد که چطور برخی از انسانها به چنین جایگاه پستی می رسند که کشتن انسان های بی گناه و مظلوم دیگر را برای خود افتخار می دانند.

روابط عمومی شورای عالی آموزش و پرورش ضمن محکوم نمودن این جنایت تروریستی که باعث شهادت جمعی از دانش آموزان و هموطنان عزیزمان در سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان شد را به ملت شریف ایران اسلامی و خانواده‌های معظم شهدای این جنایت تروریستی، تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این جنایت، شفای عاجل از درگاه خداوند یکتا مسئلت دارد.